Ali uporabljati vezano knjigo računov do 31.12. 2017?

Vlada se odločila za postopno uvedbo tako imenovanih davčnih blagajn.

Od 2. januarja 2015 naprej bodo morale biti vse blagajne povezane s Finančno upravo RS (FURS). Za take blagajne se široko uporablja naziv Davčne blagajne. Zakon predvideva prehodno obdobje 2 let, v katerem bodo zavezanci lahko račune izstavljali tudi iz vezane knjige računov in nato vsakega posebej naknadno davčno potrdili na strani FURS.

Vsak račun iz vezane knjige računov vas stane 11 centov, račun, izdan iz katerekoli naše blagajne pa manj kot pol centa.

Če izdajate zelo malo računov in ste do sedaj pisali račune v vezano knjigo računov, lahko tako nadaljujete vse do 31. decembra 2017. Ampak kljub temu je smiselno narediti izračun, kaj se vam bolj splača. V eni knjigi vezanih računov je  vezanih računNaj vam samo izdamo, da vas vsak račun iz vezane knjige računov stane 11 centov, poleg tega imate še dodatno delo z naknadno potrditvijo teh računov na spletnem portalu FURS. Račun, izdan iz katerekoli naše blagajne, vas stane manj kot pol centa!

V Microgrammu vam bomo svetovali pravo davčno blagajno za vas!

Smo podjetje, specializirano za blagajniške sisteme, ki se lahko pohvali z 20-letno bogato tradicijo. Zaupa nam več kot 2000 strank v Sloveniji, Avstriji, Srbiji in na Hrvaškem. Katera blagajna je optimalna za vas, je odvisno predvsem od tega, kakšno opremo že imate, koliko računov na mesec izdajate ter ali izdajate račune tudi na terenu in ali je tam možnost priključitve na elektriko. Ponujamo vam vrhunski servis, na voljo vsak dan v letu od 8. ure zjutraj do 23. ure zvečer!

10 ključnih lastnosti davčne blagajne Microgramm A762

Vrhunska davčna blagajna z zanesljivim blagajniškim programom, enostavnim za uporabo. Primerna je za frizerske in kozmetične salone, prodajo na gostinskih in trgovskih stojnicah, turističnih kmetijah ter za vse storitvene dejavnosti. Davčna blagajna Microgramm A762 vsebuje:

1. funkcijo »register blagajne« z izpisom maloprodajnega računa,

2. različne načine plačila maloprodajnega računa,

3. možnost določanja cen ob prodaji,

4. izdajo originalnega računa za davčne zavezance na blagajni,

5. popuste na računu v % ali znesku,

6. izpis zaključka blagajne z rekapitulacijo prometa, načinov plačil, DDV, blagovnih skupin itn.,

7. možnost storna,

8. popravljanje načina plačila in stranke na že zaključnem blagajniškem računu,

9. možnost uporabe Google rezervacijskega sistema ter

10. izvoz za FURS v skladu z novo zakonodajo.