Microgramm 000

Davčna blagajna ADVANTIK BAR

Davčna blagajna Advantik bar je odlična rešitev tako za preproste kot tudi kompleksne gostinske obrate. Zasnovana je tako, da v vsakem trenutku omogoča vpogled v poslovanje (real-time) in iz oddaljenih lokacij nudi takojšnjo spremembo in dopolnitev podatkov (takojšnja sprememba cen, dodajanje uporabnikov in podobno).

Program Advantik je enostaven, hiter ter prilagodljiv, primeren za delo na zaslonih na dotik (najpogosteje vse v enem računalniku, deluje pa tudi na klasičnih zaslonih oziroma računalnikih. Vsebuje ogromen nabor funkcionalnosti, in povezljivost z velikim številom zunanjih programskih rešitev ter plačilnih metod, ki jih lahko po potrebi lahko hitro izklopimo oziroma vklopimo – tako program še vedno ostane preprost za uporabo, za tiste manj zahtevne uporabnike.

PREDNOSTI

Davčno blagajno Advantik Bar odlikuje zanesljivost in preglednost. Zasnovana je z sodobnimi programskimi tehnologijami in deluje tako na Linux operacijskih sistemih, kot tudi na Windowsih. Advantik pisarna – ki je jedro upravljanja in vnašanja podatkov – deluje tudi na Mac OS.

Blagajniški vmesnik je zaradi bogatih izkušenj in tudi upoštevanja želj zadovoljnih strank oblikovno preprost in pregleden, zaradi razširjenosti uporabe davčne blagajne Advantik pa mnogim gostincem že zelo dobro znan. Zraven osnovnih blagajniških funkcionalnosti so v blagajni dodane tudi bolj napredne, kot so možnosti izbire hodov, prednastavljene opombe, možnost razdeljevanja naročil in podobno, torej funkcije, ki delo na blagajni pohitrijo in hkrati zmanjšujejo možnost napak, uporabnikom pa omogočajo vpogled v vsak korak poslovanja.

Lastnosti programa Advantik:

  • zanesljivo delovanje v operacijskem sistemu Linux – tudi Windows
  • enostavno zaključevanje
  • vodenje sestavnic
  • enostavno urejanje šifrantov
  • hitro iskanje artiklov in hitra izdaja računov,
  • izpis naročil v kuhinjo
  • enostavne inventure se lahko izvajajo ločeno od delovanja blagajne, kadarkoli
  • povezljiv z drugimi sistemi in napravami (Izvoz v računovodstva, šankomati,…)
  • povezljiv s sistemom daljinskega naročanja (Orderman, Android)
  • pregledne analize prodaje, prometa
  • vpogled zalog ter kritičnih zalog na blagajnik bar
Nakup: 1279€ (Cena z DDV)  Najem: 96,38€ (Cena z DDV)
Vprašajte nas

Če vas zanima karkoli v zvezi s programom ali artiklom, vpišite vprašanje v spletni obrazec in vam v najkrajšem možnem času odgovorimo.