Posel smo ljudje. To še posebej velja v gostinstvu. Dobre gostilne imajo dober odnos do gostov in do svojih zaposlenih,prav tako do svojih dobaviteljev. Ta se gradi vsak dan poslovanja, in dlje kot ga gradimo, trdnejši in boljši je. Če se izrazimo športno – posel ni šprint, ampak je tek na dolge proge.
Tako nas veseli, da je junija minilo natanko 20 let, odkar Gostilna, pizzerija in bar Jurman v ljubljanskih Fužinah uporablja naše blagajne, ki so plod Microgrammovega lastnega razvoja. Na začetku so zadostovale štiri blagajne, takrat še v DOS (ali se ga danes še kdo spomni?), a z rastjo Jurmanovega poslovanja in kapacitet, se je širil tudi blagajniški sistem. Danes pri Jurmanu v eni izmeni goste sprejema med 15 in 20 natakarjev. Za nemoteno poslovanje pa skrbi 10 blagajn, povezanih v en sistem, kar zagotavlja stalen pregled izdanih naročil in računov. Če bi sešteli ves čas, ko v teh 20 letih blagajne niso delovale, se tega ni nabralo več kot za 2 uri, za to pa je poskrbel hiter in odziven Microgrammov servis. Omeniti velja tudi, da se je v tem času med Jurmanovim strežnim osebjem, ki slovi po prijaznosti, in Microgrammovo ekipo zgradilo pristno zaupanje.
Seveda smo se v Microgrammu odločili, da 20. obletnico uspešnega partnerstva proslavimo na kosilu pri Jurmanu in na ta dan obrnemo vloge – da Microgramm nastopa kot kupec in Jurman kot dobavitelj. Ob tem smo se z darilom pozornosti oddolžili vsem, ki so v obeh firmah zaposleni že 20 let.
Vse je bilo tako, kot je treba: dobra hrana, dobro vzdušje, dobra postrežba … Veselimo se nadaljnjega sodelovanja.
Prepričani smo, da bo trajalo najmanj naslednjih 20 let!