Skip to content

Davčna blagajna ADVANTIK BAR Shuttle

Davčna blagajna Advantik bar je odlična rešitev tako za preproste kot tudi kompleksne gostinske obrate. Zasnovana je tako, da v vsakem trenutku omogoča vpogled v poslovanje (real-time) in iz oddaljenih lokacij nudi takojšnjo spremembo in dopolnitev podatkov (takojšnja sprememba cen, dodajanje uporabnikov in podobno).

Program Advantik je enostaven, hiter ter prilagodljiv, primeren za delo na zaslonih na dotik (najpogosteje vse v enem računalniku, deluje pa tudi na klasičnih zaslonih oziroma računalnikih. Vsebuje ogromen nabor funkcionalnosti, in povezljivost z velikim številom zunanjih programskih rešitev ter plačilnih metod, ki jih lahko po potrebi lahko hitro izklopimo oziroma vklopimo – tako program še vedno ostane preprost za uporabo, za tiste manj zahtevne uporabnike.

Cena najema: 79 € + DDV
Cena nakupa: 1594 € + DDV
Kontaktirajte nas za ta izdelek

Lastnosti programa Advantik

  • zanesljivo delovanje v operacijskem sistemu Linux – tudi Windows
  • enostavno zaključevanje
  • vodenje sestavnic
  • enostavno urejanje šifrantov
  • hitro iskanje artiklov in hitra izdaja računov
  • izpis naročil v kuhinjo
  • enostavne inventure se
  • lahko izvajajo ločeno od delovanja blagajne, kadarkoli
  • povezljiv z drugimi sistemi in napravami (Izvoz v računovodstva, šankomati,…)
  • povezljiv s sistemom daljinskega naročanja (Orderman, Android)
    pregledne analize prodaje, prometa
  • vpogled zalog ter kritičnih zalog na blagajnik bar

Prednosti

Davčno blagajno Advantik Bar odlikuje zanesljivost in preglednost.

Zasnovana je z sodobnimi programskimi tehnologijami in deluje tako na Linux operacijskih sistemih, kot tudi na Windowsih. Advantik pisarna – ki je jedro upravljanja in vnašanja podatkov – deluje tudi na Mac OS.

Blagajniški vmesnik je zaradi bogatih izkušenj in tudi upoštevanja želj zadovoljnih strank oblikovno preprost in pregleden, zaradi razširjenosti uporabe davčne blagajne Advantik pa mnogim gostincem že zelo dobro znan.

Zraven osnovnih blagajniških funkcionalnosti so v blagajni dodane tudi bolj napredne, kot so možnosti izbire hodov, prednastavljene opombe, možnost razdeljevanja naročil in podobno, torej funkcije, ki delo na blagajni pohitrijo in hkrati zmanjšujejo možnost napak, uporabnikom pa omogočajo vpogled v vsak korak poslovanja.

Oddajte povpraševanje za specifičen izdelek

Vnesite podatke in v najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali.

    Vaše povpraševanje je bilo poslano. Hvala vam.

    Z nekaj kliki se nam predstavite, mi pa sestavimo pravo rešitev za vas.

    Na koncu prejmete ponudbo – brez obveznosti.

    Skupaj poiščimo rešitev za vas

    Bi raje na kratko napisali?

    Povejte nam več o vašem podjetju in skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vaš način dela.