Skip to content

Evidentiranje delovnega časa v blagajni ADVANTIK!

V Uradnem listu št. 50 z dne 5. 5. 2023 je bil objavljen Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A), ki bo stopil v veljavo 20. 11. 2023.

Z modulom evidenca delovnega časa v blagajni Advantik ste na ta zakon v celoti pripravljeni!

 

 

Poleg dosedanjih evidenc bo potrebno po novem zakonu ZEPDSV-A voditi tudi:

  • čas prihoda in odhoda delavca z dela (do sedaj samo število ur v delovnem dnevu).
  • izrabo in obseg izrabe odmora med delovnim časom.
  • opravljene ure v drugih posebnih pogojih dela, ki izhajajo iz razporeditve delovnega časa (zlasti nočnega, nedeljskega, izmenskega, prazničnega dela, dela v deljenem delovnem času in druge razporeditve delovnega časa, določene z zakonom ali kolektivno pogodbo).
  • opravljene ure v neenakomerno razporejenem delovnem času ali v začasno prerazporejenem delovnem času.
  • tekoči seštevek ur v referenčnem obdobju, ki se upošteva za neenakomerno razporeditev in za začasno prerazporeditev polnega delovnega časa.

Vse to vam omogoča novi modul evidenca delovnega časa v blagajni Advantik !

 

 

Cena novega modula je odvisna od števila zaposlenih, ki se bodo registrirali v posameznem mesecu:

  • 1-5 zaposlenih 6 € / mesec
  • 6-10 zaposlenih 12 € / mesec
  • 11-20 zaposlenih 18 € / mesec
  • 21-40 zaposlenih 32 € / mesec
  • 41 + zaposlenih 50 € / mesec

Za zaposlene, ki se bodo prijavljali na daljavo (npr. delajo od doma), smo naredili app, katerega cena je 2 € na mesec po zaposlenem, ki bo to uporabljal.

Naročilo nam lahko oddate na naš mail: [email protected]

Pokličite nas na telefon 01 423 87 70 in z veseljem vam bomo dali več informacij.

Microgramm d.o.o.

Z nekaj kliki se nam predstavite, mi pa sestavimo pravo rešitev za vas.

Na koncu prejmete ponudbo – brez obveznosti.

Skupaj poiščimo rešitev za vas

Bi raje na kratko napisali?

Povejte nam več o vašem podjetju in skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vaš način dela.