Evidentiranje delovnega časa v blagajni ADVANTIK!

V Uradnem listu št. 50 z dne 5. 5. 2023 je bil objavljen Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A), ki bo stopil v veljavo 20. 11. 2023.

Z modulom evidenca delovnega časa v blagajni Advantik ste na ta zakon v celoti pripravljeni!

Evidentiranje delovnega časa v blagajni ADVANTIK!

Poleg dosedanjih evidenc bo potrebno po novem zakonu ZEPDSV-A voditi tudi:

– čas prihoda in odhoda delavca z dela (do sedaj samo število ur v delovnem dnevu).

– izrabo in obseg izrabe odmora med delovnim časom.

– opravljene ure v drugih posebnih pogojih dela, ki izhajajo iz razporeditve delovnega časa (zlasti nočnega, nedeljskega, izmenskega, prazničnega dela, dela v deljenem delovnem času in druge razporeditve delovnega časa, določene z zakonom ali kolektivno pogodbo).

– opravljene ure v neenakomerno razporejenem delovnem času ali v začasno prerazporejenem delovnem času.

– tekoči seštevek ur v referenčnem obdobju, ki se upošteva za neenakomerno razporeditev in za začasno prerazporeditev polnega delovnega časa.

Vse to vam omogoča novi modul evidenca delovnega časa v blagajni Advantik !

Evidentiranje delovnega časa v blagajni ADVANTIK!

Cena novega modula je odvisna od števila zaposlenih, ki se bodo registrirali v posameznem mesecu:

  1-5     zaposlenih         6 €  / mesec

  6-10  zaposlenih        12 €  / mesec

11-20  zaposlenih        18 €  / mesec

21-40  zaposlenih         32 € / mesec

41 +    zaposlenih         50 € / mesec

Za zaposlene, ki se bodo prijavljali na daljavo (npr. delajo od doma), smo naredili app, katerega cena je 2 € na mesec po zaposlenem, ki bo to uporabljal.

Naročilo nam lahko oddate na naš mail: prodaja@microgramm.si

Pokličite nas na telefon 01 423 87 70 in z veseljem vam bomo dali več informacij. 

 Microgramm d.o.o.