Skip to content

Daljinsko naročanje gostilni KOLAR

Sistem dalinjskega naročanja

Gostilne Kolar, ki se je leta 1991 iz Šentjurja preselila v novogradnjo v naselju Ljubečna, je znana po dobrih malicah in kosilih, a tudi pogostitvah zaključenih družb in cateringu. V kuhinji se trudi Dejan Kolar, ki je obiskoval celjsko srednjo gostinsko šolo.

Nadaljevanje in vodenje družinske gostinske obrti mu je bilo zaupano pred tremi leti. Pri tem mu poleg zveste ekipe zaposlenih pomaga tudi soproga. Ponudba temelji na dnevno sveže pripravljenih sezonskih jedeh, sami izdelujejo tudi njoke in sladice. ˝Gostilna je odprta med 9. in 18. uro in v tem času postrežemo okoli 250 obrokov malic in kosil. Za naše goste je zelo pomembna prijazna in hitra postrežba, saj se jih mora večina čimprej vrniti na delo.

Zato smo že pred 5 leti uvedli sistem daljinskega naročanja. Natakar pri mizi sprejme in v dlančnik vnese naročilo, ki je takoj vidno v šanku in kuhinji, kjer že lahko pripravijo naročeno,˝ je izpostavil Dejan in dodal: ˝Tudi izstavitev računa je enostavna, saj poteka pri mizi, kjer natakar lahko takoj izda račun, natisnjen z mini tiskalnikom, ki ga nosi za pasom.˝

S podjetjem Microgramm, ki je specialist za davčne blagajne in daljinsko naročanje, Gostilna Kolar sodeluje že vrsto let.

 

Skrb za stalno nadgradnjo sistema in izboljšave

˝Sistem daljinskega naročanja, ki ga imamo, je enostaven za uporabo, obenem omogoča sprotno spremljanje naročil, odprtih miz, izdanih računov…

Microgramm skrbi tudi za stalno nadgradnjo sistema in izboljšave, ki še dodatno olajšajo delo natakarjev – od na primer večjih ikon na dlančniku do gumbov za hitrejši dostop do posebne ponudbe in tedenskih akcij,˝ je še poudaril Dejan Kolar.˝ je še poudaril Dejan Kolar.

Z nekaj kliki se nam predstavite, mi pa sestavimo pravo rešitev za vas.

Na koncu prejmete ponudbo – brez obveznosti.

Skupaj poiščimo rešitev za vas

Bi raje na kratko napisali?

Povejte nam več o vašem podjetju in skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vaš način dela.